Sennheiser очікують зміни

Sennheiser очікують зміни

Німецький бренд Sennheiser анонсував серйозні зміни в своїй структурі. Компанія хоче кинути всі свої сили на розвиток професійної аудіотехніки - власного бренду Sennheiser, мікрофонів Neumann, а також пристроїв для бізнес-комунікацій.

А над споживчою (навушниками та саундбарамі) працювати з інвестором, пошуки якого вже почалися.

Якщо не знайдеться людина, готова інвестувати, «Зеннхайзер» готовий продати напрямок покупцеві, здатному заплатити за нього реальну ціну.

Як бачимо, виробник розглядає всі варіанти. На думку представників бренду. Основна мета цих маніпуляцій полягає в тому, щоб «після реструктуризації бізнес став сильнішим».

Sennheiser очікують зміни

Взагалі подібне рішення обумовлене декількома факторами. Їх в своєму інтерв'ю німецькому виданню Handelsblatt розкрили братися Даніель і Андреас Зеннхайзер (другі співвласники бренду). По-перше, компанія занадто пізно стала учасником гонки TWS-навушників. Хоча позаминулий рік і ознаменувався рекордними продажами (на 393 млн євро), податки та інші виплати залишили бренд з негативним балансом.

По-друге, навушники в принципі продаються не так добре, як хотілося б. Вся справа у високій конкуренції. Компанії навіть довелося скорочувати свій штат.